lördag 28 augusti 2010

Upptagen fredag =)


Igår blev det en sån där upptagen dag, men jag gillar det (jag är lite "skadad", jag vet ;). Vi hade två olika möten inbokade, det ena är för privat, så det vill jag inte orda något om, men det var mycket givande. Men så var vi ju till dietisten och fick en hel del bra tips och råd och näringsdrycker/pulver, så nu hoppas vi att Anton ska öka i vikt! När vi var hos henne och skulle berätta om maten under en dag, så slog den där känslan mig igen (och även Roger, tror jag), hur det ovanliga kan bli vanligt för oss. Undra vad hon tänkte när vi småskrattade åt pasta och köttbullar sent på kvällen (flera dagar i veckan)?! Galna föräldrar eller...nej, jag tror faktiskt inte det, hon var väldigt proffsig och förstående, precis vad vi behöver, för det är riktigt jobbigt med maten. Men nu ska vi kämpa på med det!

Sen tog jag mig en sväng till jobbet, åh, vad roligt att träffa mina arbetskamrater! Hann prata om både ditt och datt. Vi är ju så många, så det är lite olika vilka jag träffar när jag är där och så ofta är jag inte dit heller. Vet att dom har haft det mycket jobbigt i gruppen av olika skäl, när jag varit borta, men nu kändes det i luften att det var bättre. Jag hoppas min känsla stämmer, för vi har varit en väldigt sammansvetsad grupp!

Sen blev det lite shopping och sen lasagne och efter det var vi helt slut och snart var även dagen slut!

Inga kommentarer: