lördag 14 augusti 2010

Alla problem kan inte torkas bort- men en trasa kan hjälpa till!

Dessa disktrasor från Wettex säljs just nu till förmån för Barncancerfonden. Finns i förpackningar med fyra i varje, i färgerna blått och vitt, med tryck av små barnhänder. 50 öre per förpackning går direkt till forskning.

Först när jag såg summan som skänktes till Barncancerfonden, så blev jag lite besviken. Men så tänkte jag, om alla köper flera paket (det har jag gjort), så blir det ju en stor summa till slut. Många bäckar små... Jag har haft svårt att hitta dom i Eskilstuna, men på ICA Maxi finns dom i alla fall. Så åk och köp!

(Bilden är från Barncancerfondens sida och även rubriken på inlägget.)

4 kommentarer:

MimiLi sa...

Ha! Såna har ju vi, men inte visste jag att det kom nåt "gott" ur att köpa dom?! Får bli ett helt gäng såna förpackningar!

Camilla sa...

Men vad bra!!!

Anna sa...

Det är så bra när man indirekt skänker pengar till forskning. Många bäckar små!!! Fina var dom oxå!!! Kram Anna

Camilla sa...

Tycker också dom är fina, köpte ett gäng till igår! Kram.