fredag 13 augusti 2010

Peka finger.

På bilden är Anton inne på sin åttonde dag på sjukhus och vi har precis fått byta från Akademiska till Mälarsjukhuset, ser trots detta glad ut.

Konstig bild att sätta ut, tänker ni, men idag vill jag skicka lite tankar till Sara som ska få besked om vad de kan ge henne för ytterligare behandling för hennes svåra cancer. Och hon önskade lite hållna tummar och pekade fingrar, så här kommer ett från mig och Anton. Har några såna bilder på Anton, när han inte varit så glad åt alla sjukhusvistelser/behandlingar och då kan man väl få reagera så...Mitt pekade finger skickar jag i tanken åt dig, Sara! Skulle jag peka finger i verkligheten skulle omgivningen svimma av chock =) Hoppas allt går bra idag!

(Kan ju bara tillägga att då var jag inte speciellt glad åt alla pekade fingrar, men att peka finger åt all hemsk cancer är en annan sak...)

3 kommentarer:

Sara - enkla livet. sa...

Lilla gullunge! Kunde inte bli ett finare fuck you finger för mig idag!

Camilla sa...

Styrkekramar till dig, Sara!

Sara - enkla livet. sa...

påväg en liten godisbox åt honom med en triss lott och en biobiljett. Är han som mig alltså omöjlig att vistas på en bio tycker jag du ska gå!