lördag 10 april 2010

Uppsaladagarna i bilder.

Väntar...
...väntar...
och väntar.
Fotbollsspelande på...
lekterapins utegård.
Jag och Våfflan. Elvis fick stanna hemma i tryggt förvar. Och Våfflan hamnar hos mig...förstås.
Clowndoktorerna kom och skojade och erbjöd Emma och Anton stolpiller (klubbor).
Om man sover när jag är vaken, då blir man fotad.
I den här kojan har Anton klättrat många gånger, med droppslangar och allt möjligt. Allt går...
Utsikten från den "bästa" sidan på 95 A (på den andra sidan ser man bara en tegelvägg med fönster. Det landade/lyfte många helikoptrar på taket under alla dygn vi tillbringat där. När Anton fick den sista högdosen kom min arbetskamrats lilla,lilla flicka med helikopter dit. Konstigt, eller hur?! (Samtidigt som vi var där, menar jag.)
Anton gosar med mysiga hunden i "lilla" dagrummet på 95 A.

Passade på att besöka Pelle Svanslös hus som avslutning på vår vistelse. När vi åkt till barnsjukhuset har vi åkt förbi utanför där varje gång, men inte varit in.

6 kommentarer:

Lotta sa...

Ser ut som om ni hade några fina dagar! <3

Anna sa...

Ni ser ut att ha det roligt tillsammans och hunnit med att ha skoj:) Kram Anna

Camilla sa...

Vi hade två fina dagar, men också väldigt kämpiga (psykiskt). Tur att det finns grejer att göra att muntra upp det med. Kändes så bra att unna sig att bo på hotell också...

Anonym sa...

Vad fin han är ,Anton roligt att se att man kan ha kul också. Kram Malin

Anonym sa...

Längtar inte tillbaka till Uppsala, men det är inte så långt kvar... Kul att ses igår, även om vi inte hann prata så mycket den här gången heller.. Tjejerna var frikostiga med kramar i alla fall. Hoppas vi ses på måndag igen!! Kram på er!! Helen och Frida

Camilla sa...

Malin: Visst är han fin, men jag är ju väldigt partisk =). Kram.

Helen: Tänk första gången du och jag träffades, så var det såå långt kvar tills ni skulle tillbaka till Uppsala och vi åkte som tättingar dit. Tiden går...Vi kommer på måndag igen. Gör ni? Men Antons vita var bättre igår, skönt! Kram.