torsdag 22 april 2010

Sängläge...

Började känna mig hängig igår och fick feber på kvällen, som steg rätt mycket under natten plus att jag besökt toan (nr 1) ett antal gånger. Tröttsamt...Så idag var jag till vårdcentralen, eftersom jag trodde det var urinvägsinfektion. Men istället kommer det från näsan/bihålorna troligtvis, så nu blir det penicillin. Kisseriet är troligtvis stressrelaterat.

Jag har inte tid med det här, imorrn har vi ett jätteviktigt möte på skolan som jag bara inte får missa. Kommer ett flertal personer dit, som ska "prata ihop sig" hur vi ska göra för att Anton ska få det så bra som möjligt i skolan. Bla kommer två personer från Uppsala (konsultsköterska och neuropsykolog) som är väldigt kompetenta inom cyto.biverkningar, koncentrationsproblem och skola osv.

Så idag blir det vila, vätska, alvedon och penicillin.