söndag 22 november 2009

Söndag.

Egentligen borde jag kanske inte skriva nu för jag känner mig slut, trött och ledsen. Har varit en jobbig dag idag, vill inte gå in närmare på vad det är, men förhoppningsvis blir det bättre nu...
Att vara en familj är inte alltid lätt, men att vara under stress och sjukdom gör det inte lättare.

Vi slapp inte sjukhus heller i helgen; igår och idag var vi och kollade blodvärdet. Låg runt 80 båda dagarna, så vi får väl se om det kanske blir blod imorgon. Anton har varit pigg, men varit lite yr och haft huvudvärk, som han aldrig har annars.

Har fått tid att lämna blod om ett tag, känns bra att kunna göra det. Var många år sen jag gjorde det, men tyckte det kändes rätt att ta tag i det nu. Anton ska följa med och kolla hur det går till, kan vara lite intressant för honom, som fått blod flera gånger i år.

Emma har börjar planera lite inför julen,tror jag. Kollar julprydnader, funderar över hur vi ska fira osv. Känns så avlägset, men det är trots allt advent nästa helg. I år ska jag försöka planera i tid, brukar vara ute i sista minuten... Vill ha en lugn jul utan stress ( och utan sjukhus dessutom). Jag hoppas det blir så, vi behöver det, hela familjen, efter vårt kämpiga år.

Inga kommentarer: