torsdag 4 mars 2010

Liten uppdatering.

Dagarna går snabbt, ganska fullt upp med både det ena och det andra. KÄMPAR med skolan bla. och själv var jag till doktorn igår och idag ska vi till skolsyster, så det är ju inte direkt dom vanliga vardagsbestyren, skola, jobb, fritids och sånt som jag längtar efter! (Det där lär jag väl få äta upp nån gång längre fram, hi hi!)

Och jag vill inte gnälla, men hur kan man känna sån här trötthet; jag som "skryter" med att jag alltid är morgonpiggast här hemma. Idag var hela familjen iväg (ja, inte Anton förstås, men han gick upp innan mig i alla fall) innan jag ens lyckades få upp ögonen. Konstigt! Fick tabletter av doktorn att sova på, som man INTE blir beroende av, för det är jag livrädd för. Kanske skulle prova, för då kanske jag blir piggare dagtid.

Ikväll ska Anton vara hos farmor och farfar ett par timmar, när vi ska fixa lite saker. Så kul, för Anton var inte alltid lika positivt inställd till att bli "bortlämnad" (hos familj och bekanta) innan han blev sjuk, men nu funkar det utan problem. Bra för oss att vara ifrån varandra lite och så får han ha mysigt hos dom. Farmor, farfar och Anton har många gemensamma intressen (amerikanska bilar och Elvis (kändisen) och Anton är ju inte känd för att ha svårt att prata heller...

Dags att sätta fart och ladda för den här dagen, lite sent omsider!

Inga kommentarer: