torsdag 1 juli 2010

Torsdag.

Storasyster fotar lillebror.

Torsdagen lider mot sitt slut och idag måste jag lägga mig i tid. Anton och jag ska åka buss till Nyköping i morgon, så det får inte bli nåt nattsudd... Anton verkar se fram emot att åka buss, vilket känns kul. Jag trodde det skulle bli protester, men inte då. Skönt!

Lite extra glad är jag också för idag var vi tvungna att shoppa lite och Anton behövde vara med. Han skulle få shorts och han är en bestämd liten herre vad han vill ha, MEN hatar att gå i affärer (som de flesta barn, antar jag), men oviljan har eskalerat sen en tid tillbaka. Men idag var han så "duktig", fast det gäller att avsluta i rätt tillfälle. Varför skrev jag "tvungna att shoppa", jag gillar ju det och det händer väldigt sällan, så idag handlade jag lite kläder åt mig själv också.

Nåt som gjort mig väldigt glad var ett brev som damp ner i brevlådan i förra veckan. Det var en så gullig groda (på nyckelring) och en fin, annorlunda ring till mig gjord av små, små muttrar ifrån Anna (Gustavs mamma) som Anton fick kaninerna ifrån. Så fantastiskt snällt gjort av henne och hon har gjort dom själv! Ska visa bild på presenterna i ett annat inlägg, för nu är det natti natti.

1 kommentar:

Carina sa...

Vilken fin bild på en fin kille!
Tänk att det finns sådana fantastiska människor som Anna, måste få se grodan och ringen!
Hoppas ni får en bra dag i Nyköping!
Kram