torsdag 22 juli 2010

Mobil är inte heller en så tokig grej!

Idag har jag fått ett SÅ glädjande besked; fick ett SMS från våran lilla kompis mamma. De hade fått svar på flickans benmärgsprov och leukemin är helt borta, efter nästan 2 1/2 års behandling. Är det inte fantastiskt, så säg!!! Hopp för framtiden! Jag kan tänka mig hur bra det känns för flickan och hennes familj. Längtar tills vi kan säga samma sak, förhoppningsvis nästa sommar!

Och så har jag fått ett mail från Knorrens matte (se mitt förra inlägg), jag som hade tänkt sätta mig och författa ett vanligt ("gammaldags") brev till henne, men nu kan jag maila istället. Blev så glad att höra från henne. Det var jättemånga år sedan vi hördes av.

Två personer som gjort mig så glad idag, men av två helt olika anledningar...

Inga kommentarer: