söndag 13 juni 2010

Sen lördag kväll.

Anton testar så champagnen är ok inför storebrorsans student.

Idag har det varit en jättebra dag! Hela familjen ( på Rogers sida) har varit på barnens kusins student, mycket trevligt! Nu ljuger jag lite förresten, alla var inte med, våra barn fick en liten ( i ordets rätta bemärkelse) pojkkusin igår, så de var inte med. Men på firandet fanns ett charmerande tvillingpar på 6 månader, så idag har jag gosat lite med den ena av dom. Men...mitt bebissug är stillat nu, tror Emma blev lite orolig ett tag, när jag satt med lilla Lisa i knät. =) Men hur kan bebisar lukta så gott?

Tiden går så otroligt fort, jag tycker egentligen inte det var längesen Dennis föddes, men det är ju ändå 19 år sedan och idag gick han ut skolan. Kommer ganska väl ihåg min egen student och det är ju faktiskt hela 20 år sedan och då var jag i sjätte månaden med Daniel.

Annars rullar dagarna på, denna vecka har varit ganska hektisk och nästa vecka har vi några olika sjukhus besök igen. För övrigt tar vi dagarna som de kommer, Anton mår bäst då, förändringar är lite jobbiga. Ska försöka ut och cykla mycket med honom under sommaren, för att träna upp honom (och mig) och för att han ska bli mer uppmärksam ute på gatorna. Han har lite svårt med det, men övning ger färdighet sägs det ju och dessutom ligger ju kompisarna "ett år före" honom i vissa saker också...Kanske ska vi följa med Roger till jobbet, ute på landet och fiska kräftor en dag, så sen kan vi ha en minikräftskiva här hemma.

Dags att gå och sova, istället för att sitta vid datorn. Tack och lov har mina sömnbekymmer blivit bättre, ett tag var det ju hopplöst. Om bara det kunde funka bättre för Anton snart...Känns inte helt ok att ge honom sömntabletter, men vad ska vi göra?! Fredag och lördag kväll får han inga och då blir det en markant skillnad.

Sov gott!

Inga kommentarer: