fredag 18 juni 2010

Familjen Edlund i bilder.

"Emlad" och klar inför dagvården, men glad ändå.
Ovanligt med Roger och mig på samma bild, men vi kunde ju sett lite glada ut.
Daniel på kusinens student.
Emma har slutat 9:an.
Njuter i hängmattan.
Anton har fotat och fixat ramar runt omkring.
BUDDIE. Som Anton tänker köpa en mamma och pappa till på IKEA nästa gång vi åker dit. (Hm, han som har så lite gosedjur...)

Jag har länge velat ha en familjebild på oss alla, men det verkar vara en omöjlighet. =)

3 kommentarer:

Emma sa...

hahaha ''Familjen Edlund i bilder'' så är Buddie med xD Fast det hade varit roligt om det hade varit en riktig hund...

Camilla sa...

Förstod nästan att den kommentaren skulle komma, men det bjuder jag på. =)

Anonym sa...

Hej!

Googlade runt lite och hittade din blogg:) skönt att se en mamma till som är som en själv...mitt i all kaos.
Min 17åriga dotter har fått hodkins lymfon och att livet är på tvärs är då säkert.
Hoppas ni får en fin sommar trots allt och vi får hoppas på att våra barn snart blir friska igen!
Kramar Lotta