onsdag 2 juni 2010

Bloggaward; sista cytostatikasprutan.




Jag har fått en Bloggaward av Anna, som går ut på att man visar den tionde bilden i sin blogg. Det blev lite spännande för mig själv, att kolla vad det var för någon och då var det den här bilden som är otroligt viktig för oss; Anton får sin sista cytostatika intravenöst i "porten", innan tablettbehandlingen börjar. En väldigt viktig dag, då den intensiva delen tog slut. Samtidigt som jag blir lite ledsen att vi inte kommit längre framåt än vi gjort. Tråkigt för Anton, tycker jag...Fast på vissa plan har det ju faktiskt gått mycket framåt och våra nuvarande bekymmer löser sig nog till slut, sakta men säkert...som vanligt... (vet att jag är tjatig).

Men tillbaka till bilden, så hade vi också en jätterolig stund med clownerna, personalen och några andra "cancerfamiljer"den dagen!

Under bilden skrev jag då - Kicki ska ge sista cytostatika sprutan.
-------------------------------------------------------------------
Nu skickar jag den vidare till:

Anna (livet by anna)

Åsa (tigrinnan)

Anna (ansen)

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack för Bloggawarden!!! Jag tycker ni har kommit långt men så är det väl alltid att man vill komma snabbare fram! Trevlig helg!!! Kram Anna

Tigrinnan sa...

Tack! Så spännande, på ett rysligt sätt, att kolla vilket kort som är vårt 10e...
Tänk va tiden går...
kram!