onsdag 2 december 2009

Uppsala.

Igår var vi till Uppsala. Åkte dit för att hälsa på min kompis son, som gjort en stor operation i foten. Pojken var ganska trött och slut, det är ju inte så konstigt! Var roligt att träffa dom. Hoppas han snart piggar på sig! Kändes jättekonstigt att åka till Uppsala, utan att Anton ska få behandling eller dylikt. Men bra för Anton att kunna få komma dit, utan att bli "utsatt" för en massa saker. (Men som har varit livsnödvändiga.) Anton och J låg i varsin säng, tittade på tv o pysslade, men verkade nöjda att träffas ändå. Anton fick sitta tillsammans med J:s mamma i hennes elrullstol och "övningsköra" lite och det var jättespännande för honom. (Det gick inte fort, om nån blir orolig.)

Passade på att göra ett besök på 95A och tacka dom med lite tårta. Det kommer nog dröja länge, innan vi ska dit igen. Bra för Anton med ett litet avslut. Kändes nervöst att gå dit, men det funkade hur bra som helst. Tyvärr träffade vi inte så många ur personalen, men de har ju fullt upp förstås. Lilla V med mamma var inlagda, så dom pratade vi också lite med.

Lägger ut några Uppsalabilder sen.

8 kommentarer:

Tonårsmorsa / Fatou sa...

Hej och tack för din kommentar hos mig! Jag har besvarat den i min blogg! (Lyckades inte kopiera in den här) Kram Fatou! ♥

anton sa...

jag älskar tv spel midinght club los angeles

Carina sa...

Vad är det för spel, Anton? Är det några bilar inblandade tro?!

anton sa...

hur visste du det ? det är bilar med förstås

Carina sa...

Är det biltävling?

Anonym sa...

Det var så kul att ni kom! Det betydde mycket för oss! Det är otroligt tufft att sitta brevid när ens älskade lilla vän blir utsatt för operationer och undersökningar. Tack för ert stöd. Även om J inte har cancer som Anton så förstår vi hur det är att vara på ett sjukhus låååångt bort. Jag är glad att ni och vi är hemma igen.

anton sa...

midnight club la har jag en chevrolet bel air 1955 och pontiac pimp my ride

Carina sa...

Oj, vilka häftiga bilar Anton! Du får visa mig nästa gång vi ses!