onsdag 12 januari 2011

Typiskt!

Vi som väntat och väntat på mötet vi skulle ha idag och så blir två personer sjuka (och det kan de ju inte rå för), men nu blir det uppskjutet...Jag hoppas det blir inom en snar framtid istället. Fast vi har fått lite kloka råd av en person i vården, som vi kan "genomföra" redan nu, för att se om situationen blir något bättre i skolan. Blir lite kryptiskt känner jag när jag skriver, men det är av hänsyn till Anton. Skulle det bara handla om mig, vore jag nog inte lika försiktig. Tror jag i alla fall...

Bättre nyheter för dagen är att Anton mår mycket bättre, så någon magsjuka var det inte. Det är väl kräkningar och illamående som kommer sig av cellgifterna kanske...eller nåt annat.

Idag och igår har jag gjort några må-bra grejer för egen del och det känns så bra! Och mycket trevligt. Tack till er båda, hoppas ni inte blir trötta i öronen av att umgås med mig?! ;) Måste bli bättre på att göra saker för mig själv/ eller tillsammans med Roger, för att ladda batterier och orka med. Och det gäller nog de flesta människor, inte bara när man hamnar i vår sits. Men jag vet hur svårt det kan vara att ta sig för.

Inga kommentarer: