söndag 21 november 2010

Söndag kväll.

Då var helgen slut då. Även om jag för tillfället inte jobbar, så försöker vi fixa på det viset som man (vi) gör annars innan söndagskvällen kommer. För att träna oss inför vardagslivet, men också för att rutiner är så viktiga. "Berg-o-dalbanan" har inte stannat än, men vi får väl ge det mer tid och så ska jag ska ringa till några personer i veckan, som eventuellt kan hjälpa oss vidare med bekymren vi har.

I det stora hela har helgen varit bra. Både Anton och jag har kämpigt med sömnen just nu; han har svårt att somna och jag somnar men vaknar ibland och är klarvaken LÄNGE. Så just ikväll känns det som mina ögon går i kors. Zzz...

Vill bara berätta, innan jag går och lägger mig, att jag precis beställt en bok från Barncancerfonden, som jag ser fram emot att få hem. Den ska bli intressant att läsa. Finns flera böcker och grejer också att beställa därifrån. Och bäst av allt, pengarna går till nåt bra!

Sov gott!

Inga kommentarer: