fredag 26 november 2010

Adventsgudtjänst och Maloma.

Jag hamnade på adventsgudtjänst i Eskilskyrkan med Antons skola idag. Skriver "hamnade" för det var inte alls planerat, men nu blev det så av diverse orsaker. Det var så fint och stämningsfullt! Vi har ju haft barn på Björktorpsskolan i 13 år, men jag har aldrig varit med på just det. Bilden från kyrkan är från julavslutningen förra året (09). Där var Antons kalufs betydligt mindre än idag.
Och kallt i Eskilstuna har vi också, så idag kom mina nya vantar väl till pass. Har köpt dom av fina Anna. Kika in på hennes kreativa blogg Maloma.
Våra kaniner ligger och "värmer" sig i sitt "sovrum". Lite synd tycker vi allt om dom, att vara ute nu. Men är dom utekaniner så är dom. Tyvärr törs vi inte prova att flytta in dom i lägenheten, eftersom vi har så mycket astma och allergi i familjen Edlund. (Alla utom jag.) Men kaninerna har fått så fantastiskt gosig och tjock päls, när de bor ute!

Ha en fin advent nu, om jag inte "dyker upp" nåt på bloggen innan!

Inga kommentarer: