onsdag 24 november 2010

Julklappstips!

Hope-smycket som kostar 295 kr hos Barncancerfonden (länk till höger på bloggen), varav 150 kr går direkt till dom. Jag köpte mitt ett bra tag innan Anton blev sjuk, så det känns lite särskilt för mig...
Nallen Tryggve, kostar 175 kr och 110 kr går direkt. I år ska någon (som inte läser min blogg vad jag vet) få en sån i julkapp av oss.
Give Hope-smycket som kostar 500 kr och 200 kr går också direkt. Den ena av dom som designat smycket började förresten sin karriär hos en guldsmed här i Eskilstuna. Men har nu butik i Stockholm (David och Martin). Jag har båda halsbanden och tycker så mycket om dom.

1 kommentar:

mammanonna sa...

Jag har alltid ett Hope- smycke på mig. Ett gjorde jag om till armband, så när det inte passar att ha det runt halsen så kan jag ha det runt armen.