lördag 20 november 2010

Kungsörstorp.

Det här blir ett litet må-bra-inlägg för mig. Så om ni tycker vår hotellvistelse är ointressant, ska ni nog sluta läsa nu. Kanske Roger kan gå in och titta på bilderna, när han tycker att jag är en "sur tjatkärring" och vända tankarna till nåt annat ;). MEN jag vill poängtera att det allra viktigaste och som gör mig glad är när barnen mår bra och allt flyter på! Men man behöver vila upp sig och lyxa till vardagen lite. Det vet ni som känner oss, att vi inte gör speciellt ofta...men nu har jag fått tips om ett annat ställe att åka till. =) Tack Helen!
Roger i skjorta och chinos , DET är inte vanligt! Rogers målarkollega tycker att Roger liknar Erik Gadd...ja kanske...eller kanske inte =)
Och så jag då i kjol och högklackat, inte heller vanligt. (Blev lite mörk bild, men det gör inget eftersom jag inte är så förtjust i att vara med på bild.)
Utsikt från rummet.
Utsikt över vattnet.
Så ser Kungsörstorp ut nerifrån vattnet. Vårt rum ligger där det halvrunda fönstret är. Mysigt ställe med fantastiskt god mat!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh det ser verkligen härligt ut. Ni var verkligen värda det efter allt.

Har du lust att komma förbi ngn dag?

Kram Anna

Camilla sa...

Ja, det var verkligen bra där och det är så fint ställe också! Kram.

Malin sa...

Härligt ni ser ut att haft det och vilka fina kläder ni har båda två och du är jättefin i kjol.
Kram