tisdag 7 september 2010

Förkylt var det här...

Anton bloggar med Flodis som sällskap. (Han har ett gammalt påslakan (från när storebror var barn ) på sig om nån undrar.)

Det blir ett midnattsinlägg idag, men nuförtiden är det lite väl sent för mig, så jag ska försöka skriva lite kort. (Men jag vet ju hur bra det brukar funka =)

Vi har haft lite lugna, men hostiga dagar nu, Antons hosta är inte bra, men han har ingen feber, tack och lov. Får se om det kanske blir en liten visit i skolan för oss imorgon, det verkar gå åt rätt håll i alla fall.

Måste bara berätta lite om Roger; han skulle ta bort en svart prick igår som han haft i ansiktet i över 30 år, sedan en kompis tryckt in en penna i ansiktet på honom. När läkaren skurit bort den såg han att det var en liten, liten udd som suttit där. Är inte det konstigt att kroppen inte försökt stöta bort den på alla dessa år?! Ja, kroppen är märklig...

Anton har förresten skrivit ett litet inlägg på sin blogg. Jag har hjälpt till med bilderna, men annars har han gjort det själv. Vilken datafamilj; sådan mor, sådan son osv. osv. Emma ska intervjua oss till skolan om våra data/medievanor...hmm...tror jag ska be att få återkomma när jag jobbar igen... =) Men jag mår bra av det! Och så länge man hinner med det man ska så är det väl ok?!

Tar och avslutar nu. Godnatt alla där ute!
-------------------------------------------------------
Hann visst bli godmorgon också innan jag la ut inlägget... Ha en bra dag!

Inga kommentarer: