torsdag 21 april 2011

Skärtorsdag.


Cookie i påskägget.

Då var påskhelgen här. Vi har tagit det väldigt lugnt på påsklovet...vi behöver det. Har visserligen gjort massa tråkiga, men viktiga måsten den här veckan. Och det känns bra när det är gjort för denna gången.

Har varit till tandläkaren med Anton också, inga hål som ska lagas just nu, utan bara inplastning av de små hål som finns. Dessutom ska de försöka passa på att göra det, när han är sövd för magnetkameraröntgen, skönt! Eftersom mycket för oss är en kamp i sig, så är jag tacksam för att de är flexibla på det sättet. Både Anton och jag sparar lite energi då...Synd bara att benmärgsprovet och magnetröntgen görs vid två olika tillfällen. Men, men det måste gå det också. I början sövdes ju Anton var och varannan dag, för diverse undersökningar, behandlingar, ingrepp, benmärgsprov, lumbalpunktion och så vidare. Usch...

Märker hur det kretsar i mitt (och även Rogers och Antons) huvud just nu...ofta! Hoppas innerligt vi ska få pusta ut efter undersökningarna. Så att vi kan få koncentrera oss på Antons återhämtning istället. Resan fram tills idag har varit lång och slingrig.

Men i påskdagarna ska vi försöka att bara ha det bra, firande av min bror och så eventuellt åka på bilmässa. Då blir Anton glad, tror jag!

Och så bara vara... =)

1 kommentar:

Anna sa...

Verkligen sött innehåll i påskägget:) Urgullig eran lilla kanin. Sköt om er och Glad Påsk!!!
Kram Anna