onsdag 13 april 2011

Det blir inte alltid som man planerat... :(


Jag vaknade för en stund sen av en liten kille som mår illa, så jag rusar upp för att hämta en spypåse, men för sent...

Så det är inte varje dag man moppat golv innan halv sju. ;)

Skämt åsido, så blir det nog en hemmadag idag, tyvärr. Anton och jag som var bjudna på middag i kväll. Kunna planera, vad är det?! Nåväl, min vän är väldigt förstående, lever själv i sjukdomsvärlden, fast på ett annat sätt. (På fotot är hennes son med, Anton testar elgitarren. =) Bilden är tagen strax innan jul-2009.)

Nu tror jag Anton sover igen. Skönt för honom. Sen tror jag vi tar ett filmmaraton. Han tycker det är jättekul att kolla på filmer igen och det är bra, för då tar han det lugnt. Och det behöver han.

2 kommentarer:

Anonym sa...

stackars Anton! Hoppas han blir piggare snart. Vilken dag nästa v ska vi försöka igen? Kan alla dagar utom tisdag. Kram Anna

Camilla sa...

Jag hör av mig, så får vi bestämma nåt! Kram.