lördag 26 februari 2011

Lördag.


Jag tror att Anton börjar bli bättre nu. Skönt! (Fast det är knappt jag törs skriva det...)

Men jag är så in i norden trött på mitt huvud...det går inte en dag utan huvudvärk och migrän. Som tur är funkar oftast medicinerna, men man kan ju inte proppa i sig tabletter jämt. Usch! Ja, vad ska jag göra???
--------------------------------------------------------------------------------
Snart stundar födelsedagsfirande, på måndag fyller Emma 17 år! Oj, vad stora våra barn är. (20, snart 17 och 9). Det enda hon önskar sig av oss är en tatuering. Tiderna förändras, kan ju säga att det inte var vad jag önskade mig på min sjuttonårsdag... =) Fast någon gång kanske, kanske jag gör en tatuering, vi får se... Är inte rädd för att det ska göra ont, utan mer att jag ska ångra mig. Roger har stora planer på en bläckfisk (på sig själv alltså). Men antagligen lär väl Emma hinna göra både en, två och tre tatueringar innan jag/vi kommer till skott. ;)

Hoppas ni får en bra helg!

Inga kommentarer: