måndag 31 maj 2010

MANTORP!

Vilken härlig helg vi haft! Först 40-årsfirande i Nyköping, som var jättetrevligt. Många glada skratt och god mat. Fick veta lite saker om födelsedagsbarnet, som jag inte vetat innan. Fotbollsledare i AIK, vilken bedrift! ( Visserligen för 6-åringar, men ändå!)

Och så igår, efter alltför få timmars sömn, åkte vi till Mantorp och vilken dag... Anton stormtrivdes och åkte bil efter bil och snabbt gick det. Roger testade att åka rallybil och Ferrari, han var och är riktigt stolt. Alla pojkars dröm kanske?! Han hade säkert velat åka mer, men hjälmen satt stadigt på Antons huvud och dagen var ju för honom och alla andra sjuka barn, som var där. Helt fantastiskt ordnat av MIN STORA DAG och alla frivilliga förare som var där!

Det blev en toppen morsdag. Att se barn (och man) så lyckliga! Vi firade inte ett dugg, men jag är så nöjd, fick erbjudande om att åka Ferrari jag med, men mesig som jag är så gjorde jag inte det...

Nu är vi ganska slut, alla tre. Roger och jag (mest jag) ser ut som kokta kräftor av solen, men vilka härliga minnen från denna helg! (Kommer Mantorp-foton sen.)

Nu satsar vi nya tag inför denna vecka!

5 kommentarer:

Lillproppen sa...

Hejsan.
Verkligen kul att fått varit med på den dagen.Speciellt när man läser era reaktioner. Vi som körde fick många trevliga minnen med oss i bagaget också :)
Ha det gött och hoppas du vågar åka Ferrari nästa gång:)

Mvh Henrik "Lillproppen" m Ferrari 355 Spider

Anonym sa...

Hej Anton med familj.
Tack för att vi fick göra detta för er och alla andra som var med. Min son Alexander som var co-driver i vår svarta Porsche Turbo, tyckte att Anton var en modig och trevlig kille, som vi är glada att vi fick träffa. Hoppas att ni hade roligt att ni fick många bra minnen från detta event.

Med hälsning om en skön sommar,

Pelle & Alexander Järnebrink

Robban sa...

Hej Anton!

Roligt att du tyckte dagen var kul.

Jag tror att vi förare tyckte det var lika roligt som du och jag hoppas det blir fler tillfällen där du får möjlighet att åka i roliga bilar. Kanske mamma också vågar nästa gång :-)

Sköt om dig och ha en skön sommar,

Mvh Robban Kronstrand, Porsche 996 turbo

Anonym sa...

Hej,

kul att läsa att ni hade en trevlig dag! Det var en fantastisk upplevelse för oss förare också. Vi fick göra det vi älskar med en stor portion extra krydda ifrån er alla underbara familjer och barn.

Önskar er all lycka och stort tack för en suverän dag!

Camilla
Gul Porsche 968CS

Fredrik Forssén sa...

Tack för ett mkt välordnat event. Alla var jätte trevliga, vädret var perfekt

Det här vara den bästa banträffen som jag varit på under dessa år jag kört på bana med racingbil, fantastiskt roligt.

Hoppas det blir återträff nästa år, då kommer jag vara där igen och bidra.

Fredrik
Ariel Atom 2, 245hk