fredag 15 januari 2010

Veckorapport.

Fullt upp har det varit i veckan, med mina mått mätt. Man får en annan sorts dygnsrytm, tycker jag. Fast visserligen har det varit många olika besök på sjukhus och annat, det vore så skönt för Anton, om det endast kunde bli provet 1 gång i veckan och skolträning förstås. Just nu har det varit lite krångel omkring knappen, men vi hoppas det snart ordnar sig. Tack och lov har han inte ont av det. Men vi hoppas att han snart klarar att börja äta tabletter, vet bara inte hur vi ska gå tillväga. Tips, någon?

Nu är det bestämt att Emma ska få tandställning, blev lite annorlunda planering mot vad vi trodde från början, men åt det positiva hållet. Känns bra och jag tror Emma blev nöjd med det och det är ju huvudsaken.

I helgen ska vi gå på bio, Anton, jag och Roger och se Alvin och gänget 2. Ska bli mysigt, Anton har inte varit på bio sen innan han blev sjuk. Hoppas bara inte någon sitter bredvid oss och hostar som sjutton, som en gjorde när jag var utan Anton på bio. Man blir lite "skadad" av det här, är så mycket att tänka på, även om vi inte behöver vara lika försiktiga längre.

Vi har även varit och kollat Antons ögon och det verkar som han ser bra, men vi har en kontroll kvar, som blir om några veckor. Jättebra läkare som "läste av" Anton och lät oss dela upp undersökningen på två besök, hade nog inte gått lika bra annars. Måste säga att vi träffat så mycket bra sjukvårdspersonal under det här året! Och det är MÅNGA personer Anton/vi haft att göra med.

Inga kommentarer: