fredag 15 januari 2010

Pigghetstecken eller bara armfjärt?!



Före Anton blev sjuk och innan Antons behandling startade, hade han"pippi" på att göra armfjärtar. Han gjorde det i tid och otid och vi var måttligt roade. Sen när Anton blev trött och påverkad av alla mediciner så slutade han och vi tänkte inte nåt på det. Så när han blev lite piggare, så började han igen och på nåt knäppt vis blir man glad. (Men vi lär nog tröttna snart ändå.) På bilden jag lagt in (tagen strax före jul) håller han på med just det, armfjärt. Han ser så himla nöjd ut och det är lite slående tycker jag själv, eftersom han inte bryr sig ett dugg om sin knapp i magen heller. I början var han så väldigt försiktig med den och nu är det som en naturlig grej för honom, precis som med "porten". Konstigt, men tur att man kan vänja sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hallå Camilla och Pelle-jöns!!
Hann aldrig skriva igår, men nu är jag på gång! Inte fick jag höra nån armfjärt igår, räknar med att få göra det nästa gång vi ses? Frida ska gå till dagis idag, för första gången sen innan jul! Hon längtar!! Ha det bra pelle-jöns och mamma Camilla! Kram från Helén och Frida

Camilla sa...

Till Helen och Frida: Det var ju bara cyklande som gällde igår, den korta stund vi sågs. Anton och jag har varit till skolan en stund och det gick så bra idag, härligt! Kul att Frida kunde gå till dagis idag. Man blir så glad när dom där vardagsgrejorna funkar, eller hur?! Ha det bra och kram från Camilla och Anton/pelle-jöns.