fredag 15 oktober 2010

Fredag...redan!

Vägning på dagvården. Förhoppningsvis blir vikten snart ett mindre problem.
Roger på vårat tak. Om en stund får han hoppa ur arbetskläderna för några dagar. Skönt för honom!

Tänk att det redan är fredag igen. Känns extra skönt nu då det varit mycket inplanerat denna vecka, känner mig ganska färdig faktiskt... Igår var Anton och jag till fritids och hälsade på och det gick så bra och idag åt Anton i matsalen för första gången denna terminen. Jag blir så glad!!! Kanske, kanske börjar vi få mera medvind nu. (Fast jag törs knappt skriva det...)

Har försökt strukturera upp mina dagar lite; tips från en annan mamma i cancervärlden. Bestämmer mig för att det här och det här ska fixas denna veckan, för att få fart på mig själv lite och faktiskt funkar det bra. Vissa (läs: många) saker är ju tråkiga måsten, men de har jag klarat av för tillfället. Det enda som jag inte gjort är att shoppa vissa saker, men dels är det världsliga ting och dessutom har jag nåt roligt att se fram emot sen. Fick presentkort på Kapp-Ahl och otroligt nog hittade jag ingenting när jag var där i förra veckan. Typiskt, annars kan jag knappt komma ut tomhänt därifrån... Nåja, det är ett I-landsproblem. Men shopping är himla kul! Och kläder måste man ha, tror inte det skulle vara så populärt om man gick naken... ;)

Trevlig helg!

2 kommentarer:

Malin sa...

Vad kul det var att prata med dig härom dagen! Vi ses på jobbet snart.
Kram

Camilla sa...

Tack detsamma! Ska bli kul att ses oftare framöver. Kram.