måndag 11 oktober 2010

10-10-10 (igår)




Det blev ett bra födelsedagsfirande, hoppas 20-åringen själv och våra gäster också tycker det! Lite kul datum Daniel fyllde jämna år på; 10-10-10. Har tänkt lägga ut en GAMMAL bb-bild på Roger, mig och Daniel, kanske gör det senare idag.

Igår natt satt jag vaken vid den här tiden också, blir smått irriterad för jag känner mig ganska nöjd med livet som det är just nu. Men visst, vissa saker ligger och gnager lite, men varför jag är sömnlös nu förstår jag inte riktigt...Känns som jag har lite "magkatarront" kan vara det, borde garanterat hålla mig ifrån kaffet till att börja med.

Ibland kan jag känna att det blir lite för mycket data för mig, så på sistone har jag försökt dra ner lite av den varan. Men när jag sitter uppe mitt i natten är jag glad att den finns. Igår natt chattade jag med min goa vän, som har det jättekämpigt just nu. Och hade inte Facebook funnits så hade vi setat på varsitt håll, sömnlösa båda två. Nu kunde vi åtminstone fördriva tiden och få kontakt en stund, trots att klockan var halv 4 på natten...

Det värsta är bara att dagarna blir såå sega, när jag "nattsuddat". Men jag kan ju inte hjälpa det...

Natti natti (hoppas jag...)

Inga kommentarer: