måndag 21 mars 2011

Ett ljus som lyser upp tillvaron.


Igår fick jag ett meddelande från en person på Facebook, som skrev att hon tänder ett ljus för Anton och oss (mig och min familj) varje dag!

Jag blev väldigt rörd...och det värmde en frusen själ...mycket!
-----------------------------------------------
Liten uppdatering om Antons värden: kollade upp idag om vi behöver komma på kontroll tidigare. Det behövde vi inte, för nu när de neutrofila var 0,6, hade de gått upp från 0,4 så då är de på uppåtgående. Skönt! Så nästa gång är de förhoppningsvis högre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint! Vi tänker på er väldigt ofta med. Även om jag är dålig på att ringa. När jag mår bättre får vi allt ses. Kramar

Tigrinnan sa...

Tänk va! Ibland går våra liv nästan hand i hand :) Idag fick jag också en påminnelse om att vi inte är "bortglömda". Det värmer...
kram