måndag 7 mars 2011

Drömmar.


Sista veckan har jag drömt så tydliga och klara drömmar och väldigt innehållsrika.

Tänk om man var duktig på att tyda dom (om de nu betyder nåt särskilt, vad vet jag...)

De har innehållit bland annat: min lilla familj, arbetskamrater (nuvarande och före detta), gamla klasskamrater, vår hyresvärd, Antons fröken, Antons cancerläkare, lekterapipersonal, en barndomsvän, andra familjer med cancersjuka barn, min bror, Rogers ena syster, en släkting som varit död i 25 år, vår tvättstuga, heminredning, party, festkläder, goda bakverk, tårar och så vidare, och så vidare...

Det konstiga är att de är rätt verkliga, annars kan ju drömmar spåra ur totalt ibland.

Nu kan man ju tro att jag skulle vakna med huvudvärk varje morgon, när hjärnan jobbar så förskräckligt på nätterna. Men sista veckan *peppar, peppar* har varit lite bättre. Så skönt!
Kanske är "melodin" att hjärnan får hålla igång nattetid... nejdå, skojar bara. ;) Men det är härligt att få en liten frist i huvudvärken. Nog om mitt huvud nu, det är som det är, med det.

Undrar vad det blir för drömmar i natt då?! =)

2 kommentarer:

carina sa...

Hoppas det var bra drömmar!
Kram

Camilla sa...

Det har varit väldigt blandat, både bra och tråkigt...Hoppas du mår bättre idag! Kram.