söndag 26 december 2010

Härlig julafton!

Anton på julafton. Pokemon är bland det bästa som finns just nu, blev favoritjulklappen tror jag.

Full koncentration när Roger fixar pepparkakshus. (Som för övrigt fortfarande inte är riktigt klart, hmm...)
Julgranen som Daniel och Emma "överraskningsklätt" åt oss.

God fortsättning till er som läser! Tänk vad snabbt julen passerar... Men julafton blev så bra!Har aldrig stressat så lite till jul, som detta året och det känns skönt. (Visserligen skulle vi inte fira hemma, men mycket ska ju ordnas ändå.) Har liksom i "tanken" försökt att inte stressa upp mig, eftersom jag inte känner mig speciellt stresstålig för tillfället. Har åkt på en dunderförkylning också, men som verkar vara på väg bort nu i alla fall.

Det ovanliga med den här julaftonen, var att vi träffade alla våra familjemedlemmar under dagen (utom min systers sambo). Dessutom fick något som bekymrat mig länge, länge en ljusning och det värmer mitt hjärta...

Jag hoppas att ni som har Eskilstuna-Kuriren, läste reportaget om våra vänner Emil (som har leukemi) och Åsa med familj, som var med i tidningen på julafton. Reportaget skulle precis lika gärna ha varit skrivet om oss, för ungefär som deras liv ser ut, gör ju också vårat...Och fast vi lever mitt uppe i det, så blir det jobbigt att se det i pränt. Mycket fin och tänkvärd artikel!

Nu tror jag det är dags att försöka få fart på min familj, inte värt att vända på dygnet, det kommer en vardag snart igen!

Inga kommentarer: