söndag 29 juli 2012

Mardrömmar...

Och så börjar dom där verkliga drömmarna igen. Usch! Som innehåller död eller vetskapen om att det kommer hända. Och i natt handlade de om både barn, vuxna och även min pappa som varit död i 12 år... Kan säga att jag blev så lättad, när jag vaknade.

Vad jag vet, så har inte Anton några mardrömmar för tillfället i alla fall (hade det tidigare). Och äntligen sover han på nätterna igen! =) Mycket bra, för nu är det ju endast 3 veckor kvar av sommarlovet.

Sen börjar vardagen igen.

Men samma helg som vår första arbetsvecka, så är vi bjudna på bröllop, det ska bli kul. Var många år sen sist. Och på onsdag firar Roger och jag 20-årig bröllopsdag, herregud vad tiden går! Men just den dagen blir det inte så mycket firande utöver det "vanliga", vi har lite andra roliga saker inplanerade, lite längre fram istället! =)

Inga kommentarer: