fredag 20 juli 2012

Att ladda batterierna.

Det är nåt jag är urdålig på... men ibland så blir det av.

Oftast lever vi ett lugnt och stilla hemmaliv (hm, lugnt och lugnt...) och det är ett sätt att samla kraft för oss också. Men ikväll blir det grillning med bästa grannen (min svägerska) och våra och hennes barn, trevligt! Och igår var jag och min syster iväg och fikade tillsammans. Det har blivit en återkommande grej. Då är det bara hon och jag, mysigt! Tror jag skrivit det förut, men eftersom våra föräldrar inte är i livet, så har hon varit ovärderlig för mig under årens lopp. Och eftersom det är hos sin älskade "mostis" Anton är, när Roger och jag gör nåt för att ladda batterierna, så hjälper hon oss på ett sätt, som vi är så tacksamma för!

Ha en bra helg ni som tittar in här och läser, det ska vi försöka ha! =)

Inga kommentarer: