söndag 12 juni 2011

Skriver o skriver...



...inlägg på inlägg och raderar o raderar. Vet inte varför jag håller på så?!

Så skönt för Anton med sommarlov! Det har varit ett tufft läsår för honom, även om han inte gått på långa vägar så mycket som de andra barnen...

Jag hoppas 3:an kommer funka bättre!

Och jag kan erkänna att jag känner mig frustrerad över att inte skolarbetet, skolmaten och allt det andra, har möjlighet att gå framåt. Dumt, jag vet, men sån är jag... :( Ska försöka ta det lugnt inombords. (Och skolarbete kommer det att bli ändå i sommar. Det är ju för Antons egen skull.)

För i höst börjar allvaret för oss.

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt med sommarlov för alla barn och Anton behöver det nog extra mycket. Hoppas att ni kommer få en skön sommar varvat med små stunder med skolarbete för att komma ikapp. Jag hoppas att mycket faller på plats under sommaren och att ni kan ta er an hösten sen i lugn och ro:) Stor kram Anna

Anonym sa...

Tilda vill inte alls ha sommarlov. Nu när hon äntligen har kommit igång så ligger sommarlovet helt fel för oss.
Hoppas också på att 3:an kommer att funka som det ska.
Kram till er /Annelie (legoblomma) Kan inte av någon anledning kommentera längre med min profil