måndag 6 juni 2011

Dagarna går...

En glad Anton i Taxinge!

Gårdagens mysiga: en söndagstur till Taxinge, vårt smultronställe! Fin omgivning och fika som inte går av för hackor.

Gårdagens tråkiga: "utbrottet" innan jag skulle gå in på affären. Och det var inte jag som stod för utbrottet ska tilläggas.

Dagens :( Roger som skulle jobba idag, men som blev tvungen att stanna hemma pga. magvärk.
Hoppas det går över snart.

Dagens kanske: ett besök hos en vän som vi inte varit hos på länge.

Morgondagens utflykt: Anton ska till en lekpark med klassen. Och jag har förmånen att få vara med!

Morgondagens "måste": åka till sjukhuset för provtagning (vilket känns konstigt, då det var en månad sen sist vi var på dagvården). Känns ovant att träffa personalen där så sällan, de har ju varit stor del av vår vardag tidigare. Och de är toppen!

Cancertankar de senaste dagarna: Har fått lite kontakt med en person på FB, vars lilla fina flicka (4 1/2 år) inte klarade kampen mot cancern. Hur kan livet vara så orättvist?!! Och jag blir ännu mer tacksam för att Antons cancer är borta! Man kan aldrig ta nåt för givet...

Så fånga dagen! Det ska jag försöka så gott det går...

Inga kommentarer: