tisdag 21 juni 2011

Plus på vågen =)

Inte så mycket har hänt sen sist...

Men nåt glädjande är att Anton gått upp i vikt! Antingen är det den nya medicinen han äter, som man kan gå upp i vikt av eller så är det för att cellgifterna troligtvis gått ur kroppen och smak, aptit och så vidare blir "normalare". Hur som, så är det positivt!

Anton verkar nöjd och hoppar gladeligen upp och väger sig nu. (Så har det inte varit tidigare.)

Det är mycket tjat på mig om hans vikt, men för oss har det varit ett STORT problem och än törs jag inte lita på att det vänt helt.

Men vi hoppas på det!
-------------------------------
Apropå en kommentar som jag fick på förra inlägget att en mamma skrev att sommarlovet låg helt fel för henne och hennes dotter... tyckte det var så klokt skrivet! För både det här och förra årets sommarlov har känts "fel". Så skönt med andra som kan känna likadant (missförstå mig inte). Däremot låg sommarlovet-09 helt rätt, eftersom Anton var under den intensivaste delen av behandlingen då och hade inte kunnat vara någonting alls i skolan. Mycket bra med bloggande när man kan få "feedback"! Dessutom har jag gått med i ett forum på facebook i kampen mot barncancer och där skrivs mycket som man kan känna igen sig i. Så det här med data är inte så dumt.

Inga kommentarer: