fredag 20 april 2012

Tröttsam fredag.

Egentligen borde jag ha bloggförbud, de dagar mycket känns skit. För då blir det bara gnäll...

Nåväl, skriver i alla fall. Har känt mig så nöjd ett tag, skolan flyter på (med våra mått mätt) och jag är så glad att jag kan jobba, Det betyder så mycket. Att ingå i ett socialt sammanhang.

Men så idag, en riktig skitdag, en viss liten herre krånglade värre och jag har migränen från helvetet. Så jag hoppas värken försvinner, för kl. 3, ska jag vara på jobbet.
------------------------------------------
Jag önskar mig bara liiite mer harmoni i tillvaron. Men det har faktiskt blivit bättre, jag får ta fasta på det. Och ge upp det gör jag inte (och inte Roger heller). Nån nytta har vi av att vi kommer från två envisa familjer ändå! ;)

Två lediga dagar, har jag framför mig efter kl. halv 10 i kväll i alla fall. Och så är jag ledig valborg och 1 maj också, härligt! Och då firar vi 25-årsdag tillsammans, Roger och jag. =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är bra att bloglandia finns där man kan båda gnälla och vädra. Så det gör ingenting om du gnäller. Jag gnäller också i min blogg.. :)
Hoppas att din migrän släppte och att du mår bättre idag. Önskar er därhemma en fin helg! Kram