torsdag 3 november 2011

Tungt höstlov... :(

Min semester blev inte alls vad jag tänkt mig... Jag är fortfarande sjuk, har varit på röntgen idag eftersom jag inte är bra än. (Men Emmas var ju också långdraget så...)

Anton har haft några sjukhusbesök, magnetröntgen (en pärs som vanligt, men det gick riktigt bra ändå) och hjärtultraljud. Och jag har varit på vårdcentralen. Himla kul...Som tur är har Anton kunnat leka mellan varven.

Men nu borde det väl ändå vända?!

Fast egentligen känner jag, att jag inte borde klaga just nu. Tänker mycket på lilla Tilda, vars resa nådde sitt slut i måndags. Ett slut som är så fel, så fel, så fel...

Har aldrig träffat Tilda och hennes familj, hennes mamma och jag har haft kontakt över våra bloggar och FB. Men när man hamnar i cancervärlden får man ett sorts band, som inte går att förklara.

Vila i frid lilla ängel!

Inga kommentarer: