torsdag 7 juli 2011

Stick-i-fingret.



Idag har vi varit på provtagning på dagvården. Jag tror Anton var lite pirrig idag, det går så pass långt mellan varven nu. (Och det lät som att det kommer bli längre mellan gångerna framåt hösten, om värdena ser bra ut fortsättningsvis. Och så blir det röntgen var tredje månad förstås.) Men idag fick han ta med sig en kompis till sjukhuset och det tror jag var lite spännande för dom båda. Så de lekte på "lekis" (full fart!). Och så avslutade vi med Slagstaglass!

Men ikväll, eller rättare sagt stora delar av dagen, har vi haft en liten kille härhemma som förvandlas till en Duracellkanin när han blir trött, men som slocknade ovanligt tidigt (för att vara Anton). Jag är chockad! =)

Så istället för att sitta vid datan, borde jag ta och lägga mig mig nu.

God natt!
--------------------------------------
Liten uppdatering: Anton sov 12 1/2 timma i natt, så han var nog väldigt trött. Hoppas han är riktigt utvilad, eftersom vi ska på Power Meet i helgen! Och en förhoppning om en liiite mindre härjig Anton än igår... ;)

Inga kommentarer: